קומה 6, באר-שבע

▾ AR

הסרת קעקועים בלייזר בבאר שבע

טיפולים מהירים, בטוחים ויעילים

הורגלנו לחשוב שקעקועים הם לנצח, וזו אכן היתה המציאות עד שנכנסה לחיינו שיטת הטיפול החדשנית להסרת קעקועים באמצעות קרני לייזר.

קעקוע הוא ציור שנעשה בדיו או בצבעים קבועים והוחדר במחטים לעור. הצבעים השונים עשויים מחומרים כימיים שונים, חודרים לשכבה העליונה של העור – הדרמיס, ולאחר מכן הם חודרים לשכבה העמוקה יותר – האפידרמיס. במשך השנים הצבע חודר לשכבות יותר עמוקות יותר של העור.

בעבר היו מסירים את הקעקועים על ידי קילוף העור, מה שהיה גורם לצלקות וזיהומים, אך בשנים האחרונות פותחה שיטה להסרת קעקועים באמצעות קרני לייזר – ושינתה את הכללים.

קרני הלייזר מפרקות את הצבע לחלקיקים

הסרת קעקוע בשיטת קרני הלייזר במרפאת מדלי החדשנית בבאר שבע, נעשית באופן ממוקד ופוגעת רק בקעקוע עצמו. רמות הדיוק של השיטה הן גבוהות מאוד, ולכן אין פגיעה בעור שאינו מקועקע.

הסרת הקעקוע נעשית בהדרגה, על ידי קרני לייזר באורכים שונים לצבעים השונים. קרני הלייזר פוגעות בצבע של הקעקוע, ממיסות ומפרקות אותו לחלקיקים מזעריים. חלקיקים אלה נמסים ונפלטים החוצה מהגוף דרך מערכת השתן.

רואים הבדל כבר מהטיפול הראשון

בניגוד לשיטות הטיפול שהיו מקובלות בעבר, טיפול בהסרת קעקועים בקרני לייזר כרוך בכאב קל בלבד.

בשיטה החדשנית הקעקוע יטושטש כבר מהטיפול הראשון. משך הטיפול תלוי בקעקוע עצמו ויכול לנוע בין פעמים בודדות ל-10 טיפולים עד להסרת סופית.

במגדל M-Tower בבאר שבע שוכנת אחת המרפאות הייחודיות ביותר בישראל – מרפאת מדלי.

המרפאה מתמחה בטיפולים באמצעות טכנולוגיית לייזר מתקדמת, לפתרון של מגוון בעיות רפואיות – רפואת שיניים, רפואת עור ואף אוזן גרון, גניקולוגיה ואסתטיקה וכן הזרקת בוטוקס חומצות ופלזמה. צוות הרופאים, הכולל רופאי שיניים, גניקולוגים, רופא מתמחה בכלי דם וכן רופאים כלליים, שעברו הכשרה מיוחדת בטכנולוגיות לייזר ובהזרקות.

טיפולי הלייזר מסייעים להשגת תוצאות אפקטיביות בלי פעולות חודרניות, ותוך צמצום משמעותי של הכאבים הכרוכים בתהליך. פעמים רבות, טיפולים אלה אף יכולים לייתר את הצורך בניתוח.

נעלמו כלא היו:

כך עובדת שיטת הסרת קעקועים באמצעות קרני לייזר. צפו:

אזהרה

לאחר הסרת הקעקוע אסור לחשוף את המקום לשמש.
לאחר טיפול הסרת הקעקוע המקום יכול להיום אדום ומגורה.

תוכן עניינים

טיפולים נוספים

הזרקת בוטוקס בבאר שבע

העלמת נימים בבאר שבע

טיפול פיגמנטציה בלייזר והסרת נגעי עור בבאר שבע

לכל שאלה נוספת אנחנו כאן

טיפולים נוספים

הזרקת בוטוקס בבאר שבע

העלמת נימים בבאר שבע

הסרת קעקועים בלייזר בבאר שבע

עדיין לא שמעת
על ההטבה שלנו

כמה פרטים קטנים והטבה שווה במיוחד בדרך אליך למייל

איזה טיפול מעניין אותך?

כמה פרטים קטנים והטבה שווה במיוחד בדרך אליך למייל

חייגו אלינו